Enquestes de qualitat dels serveis públics
Valora la qualitat de la prestació dels serveis públics
Els qüestionaris són anònims
About this process
S'han sotmès els serveis públics a l'avaluació de la ciutadania? Enquestes, entrevistes... en aquest apartat en pots consultar els resultats.
Amb l’objectiu de poder millorar els serveis de l’Ajuntament es poden posar en marxa enquestes on es demani als veïns i veïnes de Palau-solità i Plegamans la seva opinió sobre el funcionament dels serveis municipals.
D'aquesta manera es podran conèixer les expectatives i necessitats, i aquells aspectes de la prestació dels servei que les persones usuàries considerin importants i aquells que s’han de millorar.
La Carta dels drets fonamentals de la Unió Europea, proclamada a la Cimera de Niça el desembre de l’any 2000, reconegué per primer cop el dret dels ciutadans a una bona administració. Aquest dret es traslladà en el nostre ordenament jurídic intern a l’article 30 de l’Estatut d’autonomia de Catalunya, vinculat al dret d’accés als serveis públics i al tracte imparcial, objectiu i proporcionat.
En aquest context s’incorporaren a l’agenda pública les polítiques de gestió de la qualitat i les cartes de serveis, com a eines de millora contínua per incrementar la satisfacció ciutadana.
( Manzano, Esther "La gestió de la qualitat dels serveis públics com a palanca de transformació")
En aquest apartat doncs hi podràs trobar enquestes ciutadanes referents a la qualitat dels serveis que ofereix l'Ajuntament a la ciutadania.
Share: