Procés participatiu transformació Passeig de la Carrerada
#carrerada Decidim com ha de ser el nou passeig de la Carrerada
Priorització de propostes Passeig de la Carrerada
Segona fase del procés participatiu per a la transformació del Passeig de la Carrerada
El dijous 17 de març a les 18:30 hores tindrà lloc a la Sala Polivalent la segona fase del procés participatiu relatiu a la transformació del Passeig de la Carrerada de Palau-solità i Plegamans. Es tracta de la fase de retorn i el taller de priorització de les accions i propostes.
Durant la sessió es donarà la benvinguda als assistents i es realitzarà el taller de priorització de propostes entre totes les persones assistents mitjançant una dinàmica participativa a partir de les propostes que van sorgir en la sessió realitzada el passat 19 de febrer.
Qui vulgui participar en la sessió del proper dijous 17 de març ho pot fer enviar un correu al correu: participacio@palauplegamans.cat
Camí Reial, 142, Palau-solità i Plegamans
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
En la transformació del Passeig de la Carrerada, el primer que s’ha de fer és una anàlisi ben acurada de la mobilitat abans de fer qualsevol projecte tant de cotxes, com de vianants, bicicletes, etc.
S’ha de considerar el trànsit de camions comercials (a vegades de gran tonatge) que es produeixen per anar a les indústries instal·lades a la riera de Caldes, Avinguda Navarra: FRIOPALAU S.L., ABARNOM S.L., HIJOS DE J RIBES GRAU S.L.; PERE PONS, PIVEMA en la carretera de Sentmenat i altres negocis que també reben subministraments en camions més petits, però camions a la fi (concessionaris de cotxes, bars, restaurants, etc.)
Un altre tràfic que es produeix per error són els camions de gran tonatge que s'endinsen al barri de la Sagrera provinents de Pol. Industrial del Carrer Templers. Aquest ho fan per error, però una vegada estan al barri provoquen molts problemes i en molts casos per tornar a sortir trenquen xarxes de telèfons o cables elèctrics, arbres, etc.
Els vilatans que residim en Can riera, La Sagrera, Can Cladelles, Can Duran, etc. No podem perdre la possibilitat d’accedir a la resta del poble amb cotxe. Les distancies a vegades són grans i no tothom est pot desplaçar en bicicleta o a peu. El que si es pot fer és pacificar el tràfic de manera important. Fer la Carrerada d’una sola direcció és també complicat, ja que obligaria a tot el tràfic de cotxes a passar per l’Escola Can Cladelles. Penso que és millor solució deixar les 2 direccions, però urbanitzar-la amb algun sistema que no permeti agafar velocitats superiors als 30 km. Crec que així es podria compartir la via amb els ciclistes i deixar les voreres pels vianants.
No cal fer zones verdes o descans, cal prioritzar una solució
pel tràfic i comunicació viària dels dos nuclis que uneix la carrerada actualment.
Respectar i cuidar l'arbrat de la carrerada.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...