Procés d'entitats FM 2023
Procés entitats culturals i festives
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Festa Major 2023
La Festa Major és participativa, hi ha diferents espais en que es prenen decisions col·lectives sobre aspectes diversos relatius al desenvolupament d'aquesta festa popular. Per una banda, hi ha moltes entitats que participen en la confecció de la Festa Major, des de l'autogestió de l’Espai de Barraques, des de la Comissió del Protocol No tot s’hi val i també aportant activitats a la programació.
A més a més, des de fa anys té lloc aquest espai de participació. Un procés participatiu amb les entitats de cultura i festes que té com a objectiu seleccionar la programació de les nits a l’Espai de Barraques (a la Pista Semicoberta) i també serveix per fer propostes sobre alguns àmbits concrets en relació amb la programació.
Les entitats participants del procés d’enguany son:
- Agrupació Sardanista
- Associació Country Can Falguera
- Cabres i Vaques
- Casal Popular La Revolta
- Centro Cultural Andaluz
- Deixebles de la Pedra Llarga
- Descoordinadora
- Esplai El Botó
- Festukada
- Flying Squirrels
- La Onda
- Palau Medieval
- Sector Friki
En aquest espai es penjaran les actes de les diferents sessions.
Fases del procés participatiu de Festa Major 2023
Informació – consta de 3 sessions + la Comissió Mixta
- Sessió 1 – dimarts 22 de novembre de 2022 a les 19h
Ordre del dia
a. Benvinguda a càrrec del Regidor de Festes, Jordi Plaza
b. Com es presenta la festa major d’enguany
c. Procés participatiu FM 2023
d. Recull de propostes de grups i DJ
e. Precs i preguntes
- Sessió 2 – dimarts 10 de gener a les 19h
Ordre del dia
a. Benvinguda
b. Presentació el llistat amb les propostes de les entitats: grups i DJ
c. Recull d’altres propostes no vinculants:
d. Presentació del pressupost disponible per a la programació de l’Espai de Barraques
e. Precs i preguntes
- Sessió 3 – dimarts 7 de febrer a les 19h
Ordre del dia
a. Benvinguda
b. Votacions: grups i DJ
c. Escollir priorització de propostes per dia
d. Escollir representants de la Comissió Mixta
e. Precs i preguntes
- Comissió mixta – dimarts 14 de febrer a les 19h. Espai de Presa de decisió conjunta entre el procés participatiu de les entitats i el Mulla’t
- Sessió 4 – dimarts 7 de març a les 19h
Ordre del dia
a. Benvinguda
b. Presentació del cronograma
c. Tancament del procés
d. Precs i preguntes
Compartir: